A la poste-Փոստային բաժանմունքում

Փոստային բաժանմունքում

Սյուզն։ Բարև Ձեզ, պարոն, ես կցանկանայի ուղարկել այս փաթեթը Միացյալ Նահանգներ, խնդրում եմ։

Փոստատար։ Լավ, նորմա՞լ դրույքաչափով, թե՞ առաջնահերթ ռեժիմով։

Սյուզն։ Առաջնահերթ, խնդրում եմ։

Փոստատար։ Նախ պետք է լրացնեք այս մաքսային ձևը։

Սյուզն։ Օ, այո։ Փաթեթի բովանդակությունը՝ խոհարարական գիրք։

Փոստատար։ Շնորհակալություն։ Ահա, օրիորդ, դա կարժենա 8,50 եվրո։ Իսկ ուրիշ բան պե՞տք է։

Սյուզն։ Այո, ես նաև կցանկանայի Եվրոպայի նամականիշների գրքույկ, խնդրում եմ։

Փոստատար։ Եղավ, տասը նամականիշը 0,50 եվրոյով։ Իսկ ուրի՞շ։

Սյուզն։ Ոչինչ։ Իսկ դուք գեղեցիկ նամականիշներ ունե՞ք։

Փոստատար։ Այո, իհարկե։ Ահա, մենք ունենք նամականիշներ, որոնք ներկայացնում են Ֆրանսիայի կարևոր հուշարձանները։

Սյուզն։ Հիանալի է։ Ուրեմն տվեք ինձ հինգ գեղեցիկ նամականիշ, խնդրում եմ։

Փոստատար։ Ահա։ Բոլորը միասին կկազմի 16 եվրո։

Vocabulaire

  • le tarif = le prix-գինը
  • en tarif normal * prioritaire-նորմալ դրույքաչափով*առաջնահերթով
  • un paquet = un colis-փաթեթ
  • un timbre a 0,50 € (« cinquante centimes »)-նամականիշը 50 ցենտով
  • un carnet de timbres = 10 timbres-նամականիշների գրքույկ, 10 նամականիշ
  • envoyer une lettre, une carte postale * recevoir une lettre-ուղարկել նամակ, բացիկ*ստանալ նամակ
  • l’expediteur * le destinataire-ուղարկողը*ստացողը
  • le code postal-փոստային ինդեքս
  • une fiche de douane-մաքսային քարտ
Design a site like this with WordPress.com
Get started